Training Klantgerichte Communicatie (team)
Wij weten uit eigen ervaring dat het werk van apothekersassistenten in de loop van de jaren behoorlijk is veranderd. Niet lang geleden waren uw assistenten vooral achter de schermen bezig met pakken en plakken, bereiden van medicijnen en het organiseren van de logistiek. Tegenwoordig zijn ze vooral het visitekaartje van de apotheek in een veranderende (digitale) wereld, met beter geïnformeerde en veeleisende klanten en zorgverzekeraars. Het werken in een apotheek vraagt daarom steeds meer vaardigheden van uw apotheekteam, zeker op het gebied van communicatie. Bent u op zoek naar een training die erop gericht is uw team op het gebied van communicatie een boost te geven? Dan is deze online teamtraining voor u!
Datum
In overleg met de trainer
Tijdstip
In overleg met de trainer
Voor wie
Deze training staat volledig in het teken van de apotheekassistenten
Accreditatie
Deze training is geaccrediteerd met 6 Kabiz punten
Kosten
Wilt u meer weten over deze training? Kijk voor meer informatie op Mijn Brocacef.