Home » Kennisverbreding met nascholing » Breed nascholingsprogramma 2024 » Training Klantgerichte Communicatie (team)

Training Klantgerichte Communicatie (team)

Wij weten uit eigen ervaring dat het werk van apothekersassistenten in de loop van de jaren behoorlijk is veranderd. Niet lang geleden waren uw assistenten vooral achter de schermen bezig met pakken en plakken, bereiden van medicijnen en het organiseren van de logistiek. Tegenwoordig zijn ze vooral het visitekaartje van de apotheek in een veranderende (digitale) wereld, met beter geïnformeerde en veeleisende klanten en zorgverzekeraars. Het werken in een apotheek vraagt daarom steeds meer vaardigheden van uw apotheekteam, zeker op het gebied van communicatie. Bent u op zoek naar een training die erop gericht is uw team op het gebied van communicatie een boost te geven? Dan is deze online teamtraining voor u!

Datum

In overleg met de trainer

Tijdstip

In overleg met de trainer

Voor wie

Deze training staat volledig in het teken van de apotheekassistenten

Accreditatie

Deze training is geaccrediteerd met 6 Kabiz punten

Kosten

Wilt u meer weten over deze training? Kijk voor meer informatie op Mijn Brocacef.