Home » Kennisverbreding met nascholing » Nascholingsprogramma voor apothekersassistenten / team » Klanttevredenheid & klantgerichtheid ‘Van Goed naar Beter’ (team)

Klanttevredenheid & klantgerichtheid ‘Van Goed naar Beter’ (team)

Ontdek de sleutel van klantbeleving. Deze teamtraining is gericht op het verhogen van klanttevredenheid en klantgerichtheid in uw apotheek. Onze aanpak begint met een diepgaande analyse van het laatste klanttevredenheidsonderzoek (KTO) van uw apotheek, waarbij we niet alleen de verbeterpunten identificeren, maar ook stilstaan bij de complimenten. Tijdens de training behandelen we ook communicatie met klanten, het creëren van een positieve klantbeleving en strategieën om de NPS (waardering vanuit de klant in de vorm van een cijfer) te verhogen.
Voor wie
Training voor het apotheekteam
Waar/wanneer
Datum, tijdstip en locatie worden afgestemd met de trainer
Duur
Training wordt exclusief samengesteld voor uw apotheekteam, gebaseerd op uw specifieke wensen
Aantal pers.
Minimaal aantal deelnemers is 8 personen
Kosten
Wilt u meer weten over deze training? Kijk dan voor meer informatie op Mijn Brocacef.
Vragen
Neem contact op met uw regiomanager of stuur een mail naar businessacademy@brocacef.nl